Prekių pristatymas
Užsakymas pradedamas vykdyti iš karto po to, kai mūsų banke yra matomas apmokėjimas.
- Prekės pristatomos per kurjerių tarnybą per 2-4 darbo dienas, priklausomai nuo užsakymų kiekių. Todėl būtinai nurodykite savo telefono numerį, kad kurjeris galėtų suderinti pristatymo laiką.
- Pristatymo kaina per kurjerių tarnybą 2,90 eur. Užsakant prekių už 35 eur ir daugiau, pristatysime NEMOKAMAI.
- Prekės pristatomos į Omniva ir DPD paštomatus, pristatymo kaina į paštomatą 2,70 eur, Itella paštomatus pristatymo kaina į paštomatą 2,20 eur. Užsakant prekių už 35 eur ir daugiau, pristatysime NEMOKAMAI.
- Prekės nepristatomos į Kuršių Neriją.
- Nepasirinkus paštomato po pirkimo, artimiausias paštomatas bus parinktas automatiškai pagal pašto kodą.
Prekių pristatymas ir atsiėmimas
- Pirkėjas užsakytas prekes gauna per kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu. Prekės Pirkėjui pristatomos ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo pinigų Pardavėjo banko sąskaitos įskaitymo datos. Tikslią prekių pristatymo valandą kurjeris ir Pirkėjas suderina telefonu, kurjeriui paskambinus Pirkėjo nurodytu numeriu.
- Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą ir atsiimti prekes su kurjeriu suderintu pristatymo laiku. Pirkėjas turi užtikrinti, kad su kurjeriu suderintu prekių pristatymo laiku užsakymo metu pateiktoje prekių pristatymo vietoje prekes atsiimtų pirkėjas arba kitas įgaliotas asmuo. Jeigu prekių pristatymas yra neįmanomas ne dėl Pardavėjo kaltės (pavyzdžiui, Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ir pan.) arba Pirkėjas neatsiima prekių su kurjeriu suderintu laiku, Pardavėjas iš anksto neįspėjęs gali nutraukti prekių pirkimo ir pardavimo sutartį. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtą sumą, išskaitydamas iš tos sumos Pardavėjo patirtas prekių pristatymo išlaidas.
- Pirkėjas, priimdamas įsigytas prekes, prieš pasirašydamas prekių pristatymo dokumentus, privalo apžiūrėti prekės pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Jeigu Pirkėjas pastebėjo prekių trūkumų arba siuntos ir užsakymo neatitikimų, Pirkėjas privalo nepriimti prekių siuntos ir kartu su kurjeriu užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame privalo nurodyti rastus pažeidimus ir informuoti apie juos Pardavėją šiose Taisyklėse nurodytu telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu. Jei Pirkėjas prekių pristatymo dokumentus patvirtina be pastabų, laikoma, kad prekės jam pristatytos nepažeistoje prekių siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka užsakymą bei pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas.
- Jei Pirkėjo prekių krepšelyje yra bent viena prekė, kurios pageidaujamo kiekio Pardavėjas per šiose Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Pardavėjas apie tai nedelsdamas informuoja Pirkėją jo elektroninio pirkimo paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 dienų nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pagal ankstesnį užsakymą sumokėtą sumą.
- Šiame skyriuje numatytais atvejais grąžinamas Pirkėjui sumas Pardavėjas perveda į Pirkėjo nurodytą mokėtojo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už užsakymą.